A fost semnat proiectul de modernizare a centrului vechi pietonal, din municipiul Călărași

Print Friendly, PDF & Email

Joi, 19 decembrie 2019, primarul municipiului Călărași, Daniel Ștefan Drăgulin, a semnat, alături de directorul ADR Sud Muntenia, Liviu Mușat, contractul de finanțare europeană pentru proiectul ”Reducerea emisiilor de carbon în municipiul Călărași prin crearea unui spațiu urban multifuncțional în zona centrală a municipiului”. Este vorba de proiectul ce țintește reabilitarea centrului vechi pietonal al municipiului Călărași, valoarea finanțării europene fiind de 36.346.757,34 lei (circa 7,6 milioane euro), contribuția bugetului local fiind de doar 726.935,15 lei.

Proiectul a obținut finanțare în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4.1., iar lucrările ce vor fi efectuate vor avea ca rezultate 20.194,8 mp de zonă pietonală modernizată și extinsă, 7.255,9 mp de spații verzi reabilitate și 785 mp carosabil reabilitat.

Se vor implementa soluții moderne de share space și pietonal, lucrările de intervenție ce vor fi efectuate urmând a fi: lucrări de infrastructură, fântâni, mărirea și diversificarea zonelor de spațiu verde prin amplasarea de jardiniere și gradene de sprijin, trepte și rampe pentru accesul persoanelor cu dizabilități, pergole, divers mobilier urban, iluminat ornamental, canalizații subterane pentru instalațiile noi cât și pentru rețelele de telefonie și cablu existente, amenajarea zonelor de ședere prin amplasarea de bănci inteligente (dotate cu prize USB, sisteme inteligente și autonome).

Actualitatea de Călăraşi

Next Post

Primăria Călărași/ Transportul public de călători se va îmbunătăți

joi dec. 26 , 2019
Un nou contract cu finan?are european? a fost semnat luni, 23 decembrie 2019, de c?tre primarul municipiului C?l?ra?i, Daniel ?tefan Dr?gulin, al?turi de directorul ADR Sud Muntenia, Liviu Mu?at. Proiectul ”Îmbun?t??irea transportului public de c?l?tori în municipiul C?l?ra?i ?i cre?terea performan?elor acestuia prin crearea unui sistem inteligent de management al […]
0Shares